FAQ |
Kalender |
2011-08-25, 02:29 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Steve Jobs slutar som CEO för Apple (med omedelbar verkan) och har ersatts av Tim Cook. Även om den officiella anledningen inte har offentliggjorts i skrivande stund, har säkert hans hälsotillstånd en hel del med detta att göra.
2011-08-25, 04:53 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kanske inte helt överranskade, även om inte väntat just i dag. Hoppas har klarar att hålla fingrarna i styr som styrelseordförande - rollbyte är aldrig lätt
Vi får se vad nästa produkt blir och om det kan ge Tim Cook lite "stjärnglans" RED Låt oss bara hoppas att vi slipper se Steve Jobs i Let's Dance |
|||
Svara med citat |
2011-08-25, 17:42 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Alltid tråkigt när någon begränsas av sin sjukdom. Steve har nog försökt hålla sig kvar så länge som möjligt ändå så all credd till honom.
|
||
Svara med citat |
2011-08-25, 18:58 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Detta är väldigt tråkigt eftersom Steve var och är en stor inspiration och innovatör för företaget. Antagligen har sjukdomen tagit överhanden denna gång.
Apple kan klara det om de lyckas med att hitta en person som kan axla Steves arv. Gör de inte det så kommer Apple gå samma öde till mötes som de gjorde tiden innan Steve återigen blev inkallad år 1997. Vi hoppas på det bästa... om inte tror jag att Apple kommer vara samma starka företag i max fem år till. |
||
Svara med citat |
2011-08-25, 20:03 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Absolut, hoppas han lyckas besegra sjukdomen. Det känns väl kanske lite viktigare än att han finns på plats till iPhone 5... Kroppen är tyvärr en väldigt skör konstruktion, det blev jag själv varse om nyligen.
Svara |
|
|