FAQ |
Kalender |
2011-09-27, 00:23 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag eftersöker tre sajter / tjänster!
1. En sajt som visar när en produkt väsentligt prissänkts, så att man kan se när en rea slår till och ev. beställa intressanta produkter. Detta borde ju finnas på prisjakt och heta "Snabbt ändrat pris" eller nåt. Finns det där eller någon annanstans? 2. En sajt där man kan se billiga flygresor från ett land / en flygplats. Alltså resor som är billigare än mängden. Skyscanner har en liknande tjänst men den fungerar sjukt dåligt. 3. En sajt där jag kan mata in min budget och vilka datum jag vill flyga och få en lista på alternativ. Säkert många destinationer jag aldrig skulle komma på själv. All hjälp uppskattas. Saknar detta dagligen! |
|||
Svara med citat |
2011-09-27, 00:32 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Exakt vad du söker finns inte vad jag vet men det finns en del tjänster som är en bit på vägen.
På prisjakt kan du se prisutvecklingen(lägsta pris) i en graf. Att få notifiering vid större prissänkningar kan man nog inte få dock. På travelstart har du ju t.ex. detta: http://www.travelstart.se/flygpriser?fromCityId=631 |
|||
Svara med citat |
2011-09-27, 11:18 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Man kan ju lägga upp en prisbevakning med mail så fort priset ändras på prisjakt på produkter iallafall.. Brukar göra det ibland.
|
||
Svara med citat |
2011-09-27, 18:11 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Prisjakts notifieringar använder jag, men som obotlig prylnörd vet man ju inte alltid vad man vill ha, utan vill slå till när en pryl håller ovanligt bra pris. Tack iaf. |
|||
Svara med citat |
2011-09-27, 21:03 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
charter resor finns det iallafall.. www.sistaminuten.se
|
|||
Svara med citat |
2011-09-29, 22:29 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2011-09-29, 22:47 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Den typen av övervakningstjänst som du efterfrågar låter som början på en utmärkt affärsidé, skulle jag säga. Betydligt enklare att hantera än prisjämförelser och totalt oberoende av nisch dessutom. |
|||
Svara med citat |
2011-10-24, 12:36 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Man kan göra riktigt coola prisbevakningar på Prisjakt
Gör en filtrering på något som inte finns och få ett mail när det finns! T.ex 70 tums plasma för under 12000:- Man kan naturligtvis bevaka allt som vi indexerar också! //Jonas |
||
Svara med citat |
2011-10-25, 00:59 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ang nummer 1: BilligtNu.se är en enkel tjänst som snokar upp prissänkta prylar (daily deals, kampanj, rea m.m.) eller som vi försöker formulera det - "Vi håller koll på tiotusentals produkter från hundratals butiker och hittar prissänkta prylar - så du slipper".
Vi rullade ut version 1 för cirka 2 veckor sedan efter många månaders utveckling och tester (tips: försök inte plagiera, det är sjukt svårare än man tror att få till en bra algoritm) och version 2 är "snart" på väg med ny design, förbättrad upplevelse och cirka hundra nya butiker. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|