FAQ |
Kalender |
![]() |
#191 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ojojoj... nu verkar Bineros servrar ha dragit iväg på semester.
|
||
![]() |
![]() |
#192 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Eftersom supportformuläret inte funkar:
BINERO, vill ni vara snälla och rensa Cachen för MySQL servern Linweb44 Får följande fel: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_4b7e_0.MYI' (Errcode: 17)] Tack! |
|||
![]() |
![]() |
#193 | ||
|
|||
Administratör
|
Eller så är det bara som vanligt, deras storage-lösningar krånglar.
![]() |
#194 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Väldigt trist, jag har egentligen inte något negativt att säga om binero. Trevligt bemötande och det har funkat hyggligt stabilt under många år på 1.0, men denna incident plus en hel del oro ang. 2.0 gör att jag flyttar våra affärsdrivande projekt.
|
|||
![]() |
![]() |
#195 | ||
|
|||
Medlem
|
Yes nu är sidan uppe på binero 1 efter 2tim 19 min
![]() Fått alla mjöliga felmedelanden på mailen, men detta sticker ut lite. mysql_connect() [<a href='function.mysql-connect'>function.mysql-connect</a>]: Too many connections Överbelastning eller? Får hoppas man någon gång blir flyttad till deras nya cp, och funkar inte den så blir det att byta till orderland eller space2u. |
||
![]() |
![]() |
#196 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen som har haft problem idag? Jag har nämligen haft problem med att vissa av mina sidor laddat väldigt långsamt.
|
||
![]() |
![]() |
#197 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Driftinfo säger ingenting, har skickat en ticket till supporten så jag får väl se vad dom säger. |
||
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det löste sig, det va inget fel oss Binero. Det som hände va att någon eller flera andra belastade databasen för hårt, jag gick över 5 processer som är gränsen idag på binero 1. Skall undersöka vad dom gjorde för att försöka undvika att det blir så i framtiden igen. Borde inte Binero kunna skicka ut ett mail när man överskrider sina resurser? |
||
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Någon mer som stött på problem med utgående mejl från Binero angående MTA reputation? Svar likt detta kommer från mottagaren "Your access to this mail system has been rejected due to the sending MTA's poor reputation".
|
||
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kolla driftinfo så ser du detta. |
||