FAQ |
Kalender |
2012-01-11, 15:01 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan säga att jag tror detta med authkoder kommer mogna under 2012. Vet att vi själva har hittat några buggar som ni nu helt får bort den 18.e när vi uppdaterar och jag kan tänka mig att fler än oss har haft liknande saker i sina relativt nybyggda system runt detta.
Med helt fungerande authkoder så skall man kunna köra copy och paste och på minutrar faktiskt flytta många domäner. |
||
Svara med citat |
2012-01-11, 16:03 | #12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Några hundra procent räcker inte långt. Vår timtaxa ligger på 675 exkl. moms/h och det är en
ganska normal konsulttaxa. Att göra stora flyttjobb åt en kund kan man knappast göra annat än på löpande räkning. En enkel sida kanske kan rymmas i månadsavgiften men när folk här skriver om hundratals domäner som ska flyttas så kan nog inget webbhotell i Sverige bjuda på en sådan flytt. Oavsett månadsavgift. |
||
Svara med citat |
2012-01-11, 16:38 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2012-01-11, 16:59 | #14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det jobbigaste problemet är deras webmail!
När man svarar på mail via explorer så skickas det TOMT! Börjar gå mig på nerverna! |
|||
Svara med citat |
2012-01-11, 20:06 | #15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag ska förklara mig så det inte blir fler missförstånd. "Allt från Binero till One" avser "andra leverantörer" och inte att de byter från Binero till One. Det är/var ju mina kunder, inte Bineros (men nu är några det).
|
|||
Svara med citat |
2012-01-12, 08:56 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då var mailen och tillhörande domän flyttat från Binero till CityNetwork. Flytt av .se-adresser var något smidigare än övriga toppdomäner (denna gången i alla fall).
Enda strulet var att min Outlook bestämde sig för att hänga sig när jag skulle kopiera mailen från mailservern hos Binero till min lokala datafil i Outlook så att drygt hälften försvann. Orsaken vet jag inte men surt var det. |
||
Svara med citat |
2012-01-12, 13:57 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2012-01-12, 16:29 | #18 | ||
|
|||