FAQ |
Kalender |
2012-05-03, 21:11 | #11 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
MEr mer hård kritik |
|||
Svara med citat |
2012-05-03, 21:57 | #12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2012-05-04, 17:21 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Likt de andra tycker jag allt att designen kan modifieras aningen till din fördel. Tänk på att första intrycket är ett bestående intryck.
Angående forumet, går det att flytta ihop alla "underforum"? (Se bifogad fil) "Verktygslåda" har en relativt missvisande rubrik, räknade med att se exempel på affärsplaner etc. där inne. Flashannonsen på framsidan spökar (se bifogad fil) |
||
Svara med citat |
2012-05-04, 18:26 | #14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Verktygslådan kommer imorgon att innehålla precis det du säger, vi har en större insida som lanseras imorgon Annonsen ska vi kolla på och se om vi inte ska ta bort helt ? Forumet ska vi absolut ta en titt på, tack för att du anmärkte på det. Mer kritik |
|||
Svara med citat |
2012-05-07, 11:24 | #15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har ni lanserat sidan nu?
Sidan känns fortfarande väldigt "beta" när det gäller det mesta. Dummy-texter här och där och varken texter och struktur känns inte helt genomarbetade på många ställen. Vissa texter känns som de har hamnat på helt fel ställe, t.ex. introtexten om vad iFlipp är som finns på minst tre ställen, varav två som känns helt fel(lediga jobb och verktygslåda). Men designen är väl kanske det mest påtagliga. Ni bör nog tänka om lite här för att liva upp sidan och få den att se mindre standard ut. Det finns mycket potential, men ni har ganska mycket att jobba på. |
|||
Svara med citat |
2012-05-07, 19:58 | #16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag vill inte vara den som skriver något totalt okonstruktivt, men eftersom "All kritik är bra kritik" så varför inte, såg att någon medlem berömde er för designen, min spontana reaktion är att den är otroligt gräslig och rörig. Jag gillar vanligtvis att surfa runt på nya webbsidor och spana in nya designer men stängde ner denna ganska snabbt. Sidan känns inte Web 2.0 eller stilren utan snarare känns det som att den inte har en design alls....
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|