FAQ |
Kalender |
2012-06-12, 13:43 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer domänen Wiiforum.se med medföljande hemsida.
Sidan är byggd på Joomla 2.5 med Kunena forum. Medföljer en unbranded mall design (värd cirka 700Kr) Forumet är grunduppsatt och redo att börja användas. Inloggning och registrering fungerar samt alla de funktioner man kan tänka sig i ett forum. Besökare är nu utan någon form av marknadsföring uppe i 5-6unika/dag Ingen statistik är förd över sidan och den säljes i det skick den finns på wiiforum.se Detta är en kanondomän att ha nu när nya Wii U snart släpps!! Passa på att gör något vettigt såsom att skaffa ett affiliatekonto och lägg lite annonser på sidan så tror jag den skall gå guld vid nya Wii Släppet. Pris : Kom med förslag. (Tänkt pris är 3000:- så har ni någon riktlinje om vad jag värderar sidan till för egen del) Senast redigerad av cloudboxie den 2012-06-12 klockan 13:43 Anledning: Rättade länkar. |
||
Svara med citat |
2012-06-12, 15:10 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Slänger med xboxchip.se som ett paket.
Inget direkt gjort med Xboxchip.se utan den kan man använda om man till exempel vill göra en dedikerad sida till något chip. Jag har lagt upp en grundsida till Xboxchip som följer med. Sidan är byggd på Joomla 2.5 En unbranded mall följer med (Full licens värd 700Kr) I övrigt är sidan grund bara och man kan lägga till exempelvis Virtuemart. (Kan göras vid intresse) Så - iallafall : wiiforum.se xboxchip.se Sidorna som ligger på domänerna just nu. Pris : Buda lite - som sagt tänkte 3000kr för wiiforum.se så jag håller fast vid det. (då blir det 1500 per domän med sida och mall så det är ganska överkomligt utropspris) |
||
Svara med citat |
2012-06-12, 23:29 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Priset kan justeras för intresserad vid snabb affär.
Vid frågor kan ni skicka PM. |
||
Svara med citat |
2012-06-13, 07:03 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Uppdaterad Logga följer med i psd format såsom de är på hemsidorna.
|
||
Svara med citat |
2012-06-13, 13:31 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 1000Kronor lagt via epost. Dock tycker jag det är lite för lågt så sidorna är fortfarande till salu.
Bägge sidorna följer med då det igentligen är Wiiforum.se jag säljer men inte känner att jag har någon nytta av xboxchip.se så följer den helt enkelt med som en liten bonus. |
||
Svara med citat |
2012-06-13, 14:48 | #6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är lite intresserad av wiiforumet men inte för 3000 kr. Sidan är otroligt ful (sorry). Köp en template inom spel istället och lägg in. Gaverick har ett par snygga där även kunena template ingår. Ett tips bara!
|
||
Svara med citat |
2012-06-13, 16:57 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Priset är inte skrivet i sten utan ett riktpris på vad jag skulle kunna tänka mig. Ge ett bud - har skickat PM.
Templaten går enkelt att ändra och om man inte tycker om den kan man byta genom att köpa en annan. |
||
Svara med citat |
2012-06-14, 11:10 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Sänker mitt riktpris till 2000Kronor för bägge siterna/domän namnen.
Siterna/domänerna säljes som privatperson. |
||
Svara med citat |
2012-06-15, 13:57 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 1500:- finns och om inget annat bud inkommer under dagen kommer den säljas.
|
||
Svara med citat |
2012-06-17, 09:48 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen kontakt med budgivaren ännu så sidan är fortfarande till salu.
1500 eller bättre bud förväntas. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|