FAQ |
Kalender |
2012-09-08, 23:59 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle du kunna tänka dig och byta middagen som du fick över idag mot någons annans "left over" imorgon?
Jag vet att denna fråga inte passar in här, men var bara tvungen! |
||
Svara med citat |
2012-09-09, 00:22 | #2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, varför inte. Bara jag vet vem personen är jag bytar med.
|
||
Svara med citat |
2012-09-09, 10:08 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om det är min flickvän/familj/kompis så ja. Annars nej. Men i mitt fall är det en rent hypotetisk fråga, eftersom det aldrig blir någonting över.
|
|||
Svara med citat |
2012-09-09, 15:36 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
tja varför inte har två dagar gammal lax i kylen jag inte vill äta själv...
|
|||
Svara med citat |
2012-09-09, 16:54 | #5 | |||
|
||||
|
Spontant tänker jag "fan vad kul", men sen kommer jag att tänka på alla de praktiska frågor - vad är det i matlådan, hur har de gjort den, vad är det för råvarot etc...
|
|||
Svara med citat |
2012-09-09, 18:20 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nej...
Däremot bjuder jag gärna på mat hemma och vice versa.
2012-09-09, 22:06 | #7 | ||
|
|||
|
Jag ser inte någon orsak varför man skulle vilja göra detta.
Dock lagar jag aldrig någon mat då man har typ 100+ restauranger inom 1-10 min gångavstånd. Sedan får man massa mat över alltid om man lagar så låter det som man har ett grundproblem att lösa istället. |
||
Svara med citat |
2012-09-10, 23:55 | #8 | |||
|
||||
|
||||
Svara med citat |
2012-09-11, 03:27 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men bygger du någon form av matdejtingsida på "Halv åtta hos mig" temat, där man kan hitta nya bekantskaper/grupper och turas om bjuda in till middag, för folk som inte vill vara med i TV, (alternativt inte står ut med Helge Skoogs voiceover), då blir jag lite sugen! Senast redigerad av Blomsterpassion den 2012-09-11 klockan 03:34 |
||
Svara med citat |
2012-09-13, 17:43 | #10 | |||
|
||||
|
Jag kan tänka mig att problemet uppstår om man lagar mat åt en hel familj och inte bara åt sig själv. Att det aldrig blir någonting över då jag lagar mat, beror på att jag vet hur hungrig jag är och hur mycket jag kommer att äta. Men har man tre-fyra barn att laga åt, så är det förmodligen inte lätt att veta.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|