FAQ |
Kalender |
2013-04-24, 15:09 | #21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Och... Glöm inte det där med särskrivningar! |
|||
2013-04-24, 17:03 | #22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu händer det igen, de flesta av oss, som frågar och vill så gärna ha lite feedback på någon ide eller en sida är inte super kunniga på på just det man frågar efter, att bemäta detta med hånskratt gör inte saker och ting bättre.
Jag förstår att TSs sida samt ide har sina brister men, bemöt gärna det hela med lite respekt, gör ni det så kommer flera att delta i detta forum i längden. Ge er kretik och synpunkter med lite förstånd och ödmjukhet. Till TS, se till att allt funkar eller så nära till funkar som möjligt innan du postar för feedback, det bli en del trams i svaren annars. Jag antar att du har dina recept och restaurang listor skrapade och sparade i olika format, se till att allt ser snygg, rätt och funktionell, innan du går live med sidan. Det tar tid, det vet jag, men att lansera en halvklar sida är inte så kul heller. Lycka till |
|||
2013-04-24, 17:08 | #23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är inte helt lätt att ta något så dåligt seriöst, och inte heller vill man lägga sin tid på att hjälpa någon som endast tar genvägar och använder tvivelaktiga metoder.
|
||
2013-04-24, 18:57 | #24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
2013-04-24, 19:04 | #25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tyvär så kommer jag inte svara till trolls som dig. Det verkar som att du är trött på ditt liv och har därför blivit riktig frusterade Bara så du vet dina fejka anklagelser påverkar inte min sida
|
||
2013-04-24, 19:32 | #26 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://matbild.nu/recipe/kyckling-schnitzel-burgare/ borde givetvis vara: http://matbild.nu/recept/kyckling-schnitzel-burgare/ Du har gjort helt rätt med att lägga in breadcrumbs på sidan: Home » Recipe » Kyckling schnitzel burgare men även där måste det stå på svenska! Alla kategorier är på engelska med, fixa fixa fixa... Du bör även se över vilken sidtitel och meta description du använder, idag ser din sida ut så här på google serpen: Matbild.nu Kyckling schnitzel burgare | Matbild.nu Kyckling schnitzel burgare Jag skulle bytt ut det mot något mer säljande, exempelvis: Recept på Kyckling schnitzel burgare | Matbild.nu Marinera kycklingfilé med salt, peppar, senap och vinäger. Släng i torr mjöl, doppa i ägg och mjölk blandningen sedan i kombinerade... Det finns många SEO plugins till wordpress där du lättare kan hantera detta, exempelvis All in One SEO Pack. Ta bort all onödig funktionalitet som bara gör att sidan blir mer svårnavigerad, exempelvis artiklar, omdömen, forum, logga in, bli medlem etc. Du kan lägga tillbaka allt detta allt eftersom sidan får mer trafik, men nu stjälper det mer än det hjälper! När detta är klart har du större förutsättningar för att din sida ska ranka högre i google serpen, givetvis bör du korrekturläsa alla recept med, kan ju garantera dig att det tar mer än en vecka att gå igenom 15 000 recept :-) Lycka till! |
||
2013-04-24, 19:50 | #27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
2013-04-25, 02:48 | #28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
2013-04-25, 02:52 | #29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker det är bra att du har med Comega Data bland dina restauranger i Luleå,
Mig veterligen säljer dom datorer och tillbehör, Det ligger förvisso en restaurang vägg i vägg men... Nä seriöst, Gör om gör rätt och fyll sidan med EGET material! |
|||
2013-04-25, 03:00 | #30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
Stängt ämne |
|
|