FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Nu skulle jag behöva lite feedback på en tjänst jag har utvecklat. Operatörskollen, är mest för säljare inom telefoni, men andra kan också ha nytta av den. Operatörskollen Skulle behöva lite konstruktiv kritik på design, funktion och skulle även behöva tips på nya funktioner som ev. skulle vara intressant att implementera. Lista gärna andra konkurrenter ifall ni kan hitta sådana. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vet ej om det ska vara så, men man kan endast switcha mellan Privatperson/Företag genom att klicka på den redan ikryssade. Ska det inte vara tvärtom?
Skulle vilja att sökikonen är länkad. Går det inte att få fram mer information än enbart namn+adress? Kön och ålder skulle vara uppskattat, tror jag. Sidan man skickas till när man söker efter ett nummer ser väldigt ofärdig ut, styla upp denna möjligtvis? Länka loggan! (på den sidan man skickas till) Varför vet jag inte, men sidan "refreshas" (history.pushState?) när man väljer mellan Privatperson/Företag. Skulle gå tillbaka till startsidan och fick trycka på bakåtknappen drygt 10 gånger, icke bra. Inline javascript direkt på elementen, tror jQuery skulle bli enklare, snyggare och bättre. Samma gäller HTML och CSS, exempel: Citat:
Mvh och lycka till! Bra domän iaf ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi kan börja med att du har ett bra domän, tumme upp
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstasidan är fin. Gillar loggan och bakgrunden speciellt. Domänen är mycket bra och jag tror sidan kommer bli bra när den är färdig.
En detalj bara: Lägg gärna till en "cursor: pointer;" på sökknappen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|