FAQ |
Kalender |
2013-07-09, 14:22 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2013-08-12, 19:30 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns att läsa på Aftonbladet..
"Fel av Payson att stänga av kortbetalningar för sexhjälpmedel i moralens namn" http://www.aftonbladet.se/debatt/article17279565.ab |
|||
Svara med citat |
2013-08-21, 20:57 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon annan som haft problem med Payson sista tiden?
|
||
Svara med citat |
2013-10-29, 20:15 | #14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Så vad har hänt på sistone?
Har Payson kommit med svar? Vilka alternativ har butiker som är bäst när det gäller intim? |
||
Svara med citat |
2013-10-31, 22:16 | #15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Så går det när man tror att man har monopol över en ny marknad.
Bara att byta, finns gott om företag som jobbar extra hårt för att hjälpa sina kunder lyckas. |
||
Svara med citat |
2013-11-01, 10:01 | #16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om jag får gissa så var det VISA m fl som satte press på Payson som tvingade dem till ändringen. De tjänar inget på att droppa kunder, tvärtom.
Jag har sedan länge bytt från Payson för att jag tyckte att de inte var något vidare bra och kostade för mycket. Trots att jag nu sitter på års- och månadsavgifter blir det i längden mindre kostnad. |
||
Svara med citat |
2013-11-05, 09:54 | #17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Såg att Payson var en av de partner som Emeet har och får se om de berättar mer kring detta då. Det har varit rätt tyst från Payson sida kring detta.
|
|||
Svara med citat |
2013-11-05, 13:37 | #18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Enligt vad jag fått veta i samtal med Payson så "hade de inget val", d.v.s. deras leverantörer ställde mer eller mindre ultimatum på Payson att agera.
Om det är sanningen eller ej kan jag inte säga, men på sätt och vis är det väl rimligt, för inte skulle ett etablerat företag annars agera på detta sättet. |
|||
Svara med citat |
2013-11-05, 13:49 | #19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det låter rimligt, de stora kortföretagen ställde troligen detta krav och de i sin tur kan mycket väl ha blivit utsatta för politiska påtryckningar i USA. Det är så det brukar fungera tyvärr.
Svara |
|
|