FAQ |
Kalender |
2013-07-19, 19:21 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag och jonnsondesign här på forumet har nu under en längre period jobbat på en site där man kan köpa och sälja tjänster, en så kallad mikrojobb site. Det har nu kommit till den punkten att vi går ut i officiell beta och behöver er feedback! Det vi skulle vilja ha kritik på är design, hur väl du förstår konceptet, funktionalitet och intryck. All kod och design är gjord och skriven av oss och det har varit ett riktigt roligt projekt som vi nu vill lansera till något stort. Hoppas du gillar den! http://goo.gl/jzav2 Mvh, Emil |
|||
Svara med citat |
2013-07-19, 19:41 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Riktigt snyggt, bra jobb verkligen. Men domänen, namnet tycker jag inte låter så övertygande.
|
||
Svara med citat |
2013-07-19, 19:43 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej! Tack för det. Efter ett tag klingar det bra, speciellt när man förstår varför det heter just så (exempelvis kolla slogan så blir det lite mer tydligt).
Men tack för de positiva orden! |
|||
Svara med citat |
2013-07-19, 19:59 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Registrera er gärna, kolla runt och se vad som finns. Hela sidan i sig är ganska djup och finns massa roliga och bra funktioner.
Mvh, |
|||
Svara med citat |
2013-07-19, 21:25 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Snygg sida
Mina synpunkter Går ej att trycka på following utan bara followers Under hur funkar det använder ni samma färg om länkarna i texten alltså tror jag de skall gå att trycka på Går ej att registrera sig från alla sidor Finns ingen loggain knapp |
||
Svara med citat |
2013-07-19, 21:30 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej Tsarraz!
Following ska vara så, man ska kunna vara lite diskret med vilka man följer. Vilka sidor går det inte att registrera sig från? Tack för feedback!! |
|||
Svara med citat |
2013-07-19, 22:26 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej
Flytta fees i FAQ från general till seller eller ha i båda. |
||
Svara med citat |
2013-07-19, 22:29 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack så mycket, fixat! Vilken undersida kunde man inte registrera sig från?
Mvh, Emil |
|||
Svara med citat |
2013-07-19, 23:04 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Väldigt fräsch sida, ser välgjord och professionell ut.
Kan inte hitta något direkt konstigt eller negativt, bra jobbat. |
||
Svara med citat |
2013-07-19, 23:08 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En sak jag vet att vi behöver fixa till/ändra är texten i headern, dvs. "The marketplace with fun and business related online services!". Vi vill gärna komma på något bättre men går inte frammåt. Någon kreativ här får gärna ge förslag!
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|