FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan, problemet jag har hos binero är att jag inte kan ändra värdarna på min domän.
Allt jag får är "Fel! Ett okänt fel uppstod. Vänligen försök igen senare." när jag trycker på spara knappen. Har du haft samma problem med binero's kontrollpanel och kan berätta hur du löste det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kanske en dum fråga men har du kontaktat Bineros support?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi beklagar strulet. Supporten jobbar på ditt ärende just nu, det ska vara löst inom kort.
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Så där har jag haft det sen urminnestider på ett par av mina domäner hos Binero. Dock har det aldrig varit något problem att få hjälp av supporten att utföra ändringarna som jag har velat ha gjorda och med tanke på hur sällan jag gör såna ändringar så kan jag leva med det. Med andra ord, räkna inte med att problemet löser sig i grunden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Pratade med supporten och vi lyckades lösa det, det var ett enkelt lås ifrån er kontrollpanel som gjorde detta. Varför har ni inte detta i era FAQ ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra fråga. Jag kan tyvärr inte riktigt svara på den, eftersom jag inte vet något om låsningen ännu. Men jag ska prata med supportteknikern som hittade felet och ordna fram en FAQ så fort jag kan. Jag ber om ursäkt för strulet.
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|