FAQ |
Kalender |
2014-11-21, 15:48 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
...utan någon information på binerodrift.
Kommer varken in på webmail elr binero.se. Är det nere för alla eller bara för mig? |
||
Svara med citat |
2014-11-21, 16:11 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi fick ett larm om vad som troligen var en DDoS, svårt att säga säkert eftersom när tekniker undersökte var allt uppe igen. Enligt våra kontroller var det strul i knappt 5 minuter. Tekniker hann alltså helt enkelt inte få upp någon notis på binerodrift, vi beklagar.
MVH Christer |
||
Svara med citat |
2014-11-21, 16:44 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Okej!
Verkar fungera nu iallafall! Citat:
|
||
Svara med citat |
2014-11-25, 12:22 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då var det dags igen.. vad fan............................
Tråkigt att det är så ostabilt med webbmailen. Det har varit så ett ganska bra tag nu. Senast redigerad av sioustis den 2014-11-25 klockan 12:33 |
||
Svara med citat |
2014-11-25, 12:48 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Spontant börjar man undra om det finns några fördelar att ha sin webbsida hos Binero?! Alla företag uppvisar diverse brister emellanåt, men 2014 känns knappast som Bineros år?! Försvann ambitionerna när Internetworld slutade med sina tester (där ni ju faktiskt var i topp), eller är det någon form av "kronisk otur"? Definiera gärna "grym". Citat:
Personligen hoppas jag hittar tillbaka till gammal god form. Det behövs bra och prisvärda webbhotell i Sverige.
2014-11-25, 13:58 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2014-11-25, 18:10 | #7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan nämna att jag testar det största paketet hos Misshosting. Hur support och upptider fungerar är omöjligt att säga efter så kort tid annat än att det är precis vad jag vill ha med obegränsad bandbredd, utrymme, cpanel etc. som ni kunnat läsa i ett flertal trådar tdigare (utan att behöva nämna det vanliga med att det finns inget som heter obegränsat etc) Det fungerar riktigt, riktigt bra och jag gillar deras upplägg av cpanel. Att jobba med wordpress går blixtsnabbt och jag har redan installerat ett 20-tal sajter där. Snabbheten i backend kan endast mäta sig med Oderland och då har jag testat det mesta som finns att testa tror jag. (i Sverige) Vet inte vart Misshostings servrar befinner sig men som sagt, är grymt imponerad!
|
||
Svara med citat |
2014-11-25, 21:02 | #8 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag har nästan alla mina .se domäner hos binero. Men jag måste hålla med senaste halvåret har det gått utför. Det tar lång tid från att man betala en domän med kort tills den verkligen reggas. Även exempelvis nu har jag en överlåtese av en .se domän som laddades upp på morgonen 19/11 som inte är utförd nu 5 hela arbetsdagar efter. Sånt fixades på några timmar innan, det är rätt dåligt trend vilket är skitsynd.
2014-11-25, 23:16 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu nämnde jag Misshosting för lastory nämnde Online group, annars skulle jag inte gått off topic från Binero. Beklagar!
|
||
Svara med citat |
2014-11-26, 11:20 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi är fortfarande samma teknikglada, transparenta och vänliga webbhotell. Det är fortfarande Anders visioner som styr (och de är inte dåliga, vare sig för oss eller dig som kund). Vi nöjer oss inte med mindre än att revolutionera webbhotellmarknaden. Så på ett sätt kommer vi hitta tillbaka till gammal god form. Fast bättre. När det gäller "bäst i test"-grejen håller jag med. Vi känner att vi använt det så mycket vi kan och ska. Det kommer successivt att plockas bort från hemsida och dylikt. Egentligen kanske vi borde ha gjort det tidigare, men gjort är gjort. MVH Christer |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|