FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Förnya Prefer.us? | |||
Inte värd att förnya skräpet | 2 | 11.11% | |
Varför inte, så dålig är den ju inte | 16 | 88.89% | |
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2015-01-07, 20:45 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Här kan vi prata om en tråd utan allmänintresse Men den är ju på Off Topic... Om ett par dagar måste jag förnya domänen Prefer.us om jag vill behålla den. Det kostar en dryg hundring. Vad tycker ni?
2015-01-07, 20:49 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Moderatorer,
Ta bort tråden om ni känner för det. Det måste vara en av mina mest intetsägande trådar hittills. Sorry, måste ha tråkigt.
2015-01-07, 20:57 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Troligen bra att förnya om du har mycket pengar.
Prefer as in I prefer this president over the other.... Kan användas vid val i USA? Ingen aning Har du inget plan för domänet släpp den, men har du plan på hur den skall tjäna pengar behåll den. |
||
Svara med citat |
2015-01-07, 20:58 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan inget alls om .us. Men den är ju inte så dålig att jag börjar skrika och gömmer mig i garderoben
|
|||
Svara med citat |
2015-01-08, 17:02 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Haha,
Då behåller vi den då. Tack snälla!
2015-01-08, 21:47 | #6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker trådar som dessa är bra faktiskt, det ger alla inkl. mig en bättre känsla för domäner, så gärna mer liknande skadar inte tycker jag
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|