FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag håller på att kolla runt på lite lokaler i Stockholm, jag vill gärna dela den med någon/några. Jag tänkte använda den för utveckling, kundbesök, en skön lokal att hänga i där man träffa andra folk också och diskutera utvecklingsidéer. Kanske ha någon studiecirkel, hålla någon kurs, ha lite servrar och kontorsplatser.
En inte alltförstor eller dyr lokal och som ligger bra till. Någon som är intresserad av att dela lokal? Mvh Mattias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Du råkar möjligtvis inte kunna ge lite mer exakt exempel på storlek, pris och placering enligt vad du har tänkt dig? Eller om du t.om. hittat någon aktuell lokal?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi sitter fast i två kontrakt på våra gamla lokaler i söderförort, 15 minuter från centralen på gröna linjen. 2 * ~75 m2, tror att hyran ligger på något runt 430:-/m2.
Droppa ett PM om det kan vara intressant att ta över någon av dem (de står tomma nu). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Är lite svårt att länka till den, men gå in på objektvision.se, tryck på "Sök lokaler" --> "Förfina sökning" och sen söker du på adress "Grafikvägen 7". Tänkte att det kanske kunde vara något |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Md: Har du varit och tittat på lokalen?
Jag och två kompisar kan ev vara intresserade. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Låter intressant! PM sent!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon mer som har för stor lokal eller något kontrakt som löper ut?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.ledigalokaler.com/main_lediga.p...item&id=9888773
Även denna lokal är aktuell numer. 100/100 bredband, 5500kr i hyra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
För det kostar sjuuuuukt mycket. Och vi vill ha lite större.. och med lite sköna människor =)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|