FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Slog precis hakan i bordskanten och gick ner i spagat :blink:
Luften gick ur dendär gaskolven i stolen så jag for ner på lägsta läget, haft stolen i typ 4mån. Nu önskar jag tips på vettiga kontorsstolar som är sköna men klarar lite vikt, jag är ingen fluga direkt och kräver rediga doningar ![]() Tips ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kinnarps kontorsstolar är av bra kvalité, väldigt sköna och klarar även en rejäl vikt. Vi kör sedan några år tillbaka uteslutande med deras Plus 8783 N78.
http://www.kinnarps.se/v3/sweden_v3.nsf/0/...AF?OpenDocument |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kan som tungviktare bara hålla med Jonathan, Kinnarps stolar är överlägsna, har dom både på kontoret (Plus-stol) och en "stå-stol" på lagret.
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har en sådan som Jonathan länkade till. Den rekommenderas verkligen!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Var köper man en sådan?
Har de ingen butik? Edit: hittade återförsäljare nu, sorry ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag röstar på håg... har haft både capisco och h05
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Validating
|
Använder Malmstolen för all personal. Både myggor och tungviktare.
Sök på kontorstol på Google så hittar du dom etta (konstigt :P ) Dyra men grymma, prata med Erik Malm om du är intresserad!. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag köpte mig precis en Håg H05 5500. Superskön stol.
http://www.hag.no/hag_sweden.nsf/pages/hag_h05_5500 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tack för alla tips, lutar mot en kinnarps utan tvekan, dendär Håg såg lite för bräcklig ut och fördelen är att kinnarps finns här i sundsvall så man kan kika på den
![]() Känns lite o-ergonomiskt just nu med bordsskivan i armhålorna och laptopen i knät i soffan brukar tendera i mindre effektiv arbetstid ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är lite sen nu kanske, men kan väl passa på och varna folk för RH-stolarna. Köpte deras "RHMOVEON" modell för 1,5 år sedan, fick byta ut den 3ggr pga att skruvarna lossnare och bara föll på golvet och hamnat i sanmma situationer som Decibel beskriver.
Uppgraderade dock till deras 400-serie efter tredje och än har det inte lossnat några skruvar, men gungan har börjat faila redan nu eftrer någon månad. Kanske får bli en kinnarps här med till slut =) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|