FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill göra er med pokersidor/pokerreklam uppmärksamma på något jag råkat ut för som Expekt-affiliate. Jag skulle närmast kalla det en ren och skär bluff.
Expekt uppmanar sidor att göra reklam för deras pokerspel, värva pokerspelare och ha pokerbanners på sina sidor. Trots detta ger de inte ett öre för dessa spelare. Ingenting. Det lilla man faktiskt kan få är när någon av dessa pokervärvningar av mer eller mindre slump spelar på sportsbetting och förlorar. Då får man andel i det. Men för alla de som gjort vad som förväntas av den som klickat på en pokerbanner - spelat poker - får man alltså ingenting. Detta faktum går visserligen att läsa i det finstilta i affiliatevillkoren, men det är ingen tvekan om att Expekt helst ser att deras affiliates är ovetande. Jag, liksom flera andra jag haft kontakt med, har på detta sätt gått miste om stora summor som andra sidors affiliateprogram hade genererat med motsvarande spelaromsättning. Expekts program är helt enkelt katastrofalt dåligt, och ger inte en bråkdel av de intäkter andra sidor ger. Hoppas att denna varning kan hjälpa någon. Jag har iaf plockat ner min Expektbanner, och informerat Expekt om att jag känner mig lurad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Det är en domän som inte används för tillfället, testade bannerkoden på den. Men nu är länken borta även där ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|