FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vem är "konsumptionombudsmannen"?
Kan förövrigt upplysa om att KO - Konsumentombudsmannen enbart handhar ärenden mellan konsument och juridisk person. Inte mellan två juridiska personer. |
||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jim, polisanmäl Altus VD för olaga hot. Då måste Altus stämma dig eller erkänna att de har gjort fel.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Bör man, som Altus kund, ta bort deras optimering för att inte riskera svartlistning av google?
|
||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
JohanH
Om Altus gjort en optimering som enligt sökmotorernas regler är felaktig så bör du ta bort den! Är den korrekt så är det bara till att köra vidare. |
|||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Varför inte bemöta det som skrivs i stället för att komma med oväsentligheter!!!!??? |
|||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Validating
|
Bra Jim !!!!!!
För formaliteten meddelar och styrker jag det påstående Jim Westergren uttalat sig om angående Altus manipulering av både dom 2 kundernas exempelsidor samt måmnga mer. Vi har exempel på flera tusen hemsidor till, lista kan publiceras om inte du officiellt får en personlig ursäkt från Altus VD. Vidare har även 6 st av vårt företags professionella sökmotoroptimerare med egna ögon sett detta, sparat filer för en eventuell framtida process. Vi är ALLA med som vittnen i tingsrätten om så skulle behövas. Vi står bakom dig Jim, du är inte ensam! Hans Sandblom |
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Banned
|
Hans:
Hela WN borde väl räknas som bevis? |
||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för kommentarer.
Med "konsumptionombudsmannen" menar jag såklart KO - Konsumentombudsmannen, litet misstag bara. Inget e-post från Altus VD och om han mailar eller ringer mig så kommer jag inte att prata med honom utan endast hänvisa honom till att svara i tråden för ett offentligt ursäktande. Jag fick ett svar från KO: Citat:
Det är bra Hans, tillsammans har vi massor med bevis! Jag vet att Elias Kai driver en rättslig process mot dem, kanske han har användning för min anmälan? |
|||
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Intressant att diaxes påstår han att han har med e-mind att göra!
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|