FAQ |
Kalender |
2006-05-19, 19:22 | #41 | ||
|
|||
Supermoderator
|
För att kanske tillföra något till tråden har jag en söt liten golf cab (89a) att glida runt i när vädret tillåter. För mer dagligt bruk och högre komfort har jag en 6 år gammal V70 T5.
Funderar på att göra volvon till firmabil och köpa en bensinsnål lite peugeot (eller liknande) att använda mer frekvent.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-05-19, 19:44 | #42 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
Svara med citat |
2006-05-19, 20:01 | #43 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-05-19, 21:02 | #44 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Mats, se till så du sätter stora rosa rosetter över hela bilen Det kommer se bra ut |
|||
Svara med citat |
2006-05-19, 21:54 | #45 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Att sedan köra LITE svenskt (Volvo och SAAB) är ju aldrig fel då det skapar arbetstillfällen. MATS: Krama frun från oss alla på WN på hennes 40-årsdag. Min fru fyller i början av nästa år och då blir det nog tre veckor i Australien. PS. Skall åka till dina trakter imorgon (=lite party), då jag är gammal Skarabo och har kompisar/föräldrar där. DS |
|||
Svara med citat |
2006-05-19, 22:15 | #46 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En toyota camry (91a)
Är på jakt efter en ny men kan inte bestämma mig... |
|||
Svara med citat |
2006-05-19, 22:31 | #47 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Har planerat detta då hon är ganska morgontrött kommer jag att ha nån timme på mig att fixa till det. Har även tänkt att passa på att ta ett foto på den när jag har smyckat den utanför sovrumsfönstret, snabbt in och skriva ut fotot och ha det som "födelsedagskort" till paketet med nyckeln. Lägger garanterat ut bilden även här // Mats |
|||
Svara med citat |
2006-05-20, 04:17 | #48 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
köp. Betala mindre för märker och mer för bilen, det är en smart strategi. |
||||
Svara med citat |
2006-05-20, 14:43 | #49 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Äger ingen egen bil men har ett par att välja mellan om lusten faller på. Här är den roligaste:
|
||
Svara med citat |
2006-05-20, 15:19 | #50 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|