FAQ |
Kalender |
2006-07-17, 01:42 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Satt och tittade igenom lite gamla hederliga trådar här på WN. En av mina favoriter är nog den här om domäninnehavet på WN. Skulle vara roligt att se vilka andra gamla godingar som ni andra kommer ihåg och hittar?
Svara med citat |
2006-07-17, 09:21 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kapsylöppnartråden är annars en klassiker!
Den har det refererats många gånger till... =) Dock hittar jag inte den. Däremot fick jag fram en gammal länk, som inte fungerar längre: http://forum.wn.se/index.php?act=ST&f=5&t=309 (kanske någon moderator kan fixa till den?) |
|||
Svara med citat |
2006-07-17, 09:35 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag kan däremot bjussa på ett citat över vad som gjorde det hela så känt Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-07-17, 10:23 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det är nästan så att det borde skapas en "hall of shame" dit vissa trådar från papperskorgen kan hamna :P Apropå raderade trådar hade jag rätt kul åt killen som undrade vilken av de två servar han kunde välja på som var bäst för att ladda ner porrfilmen han hade googlat fram
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-07-17, 12:47 | #5 | |||
|
||||
Administratör
|
Här är dom första inläggen i en lång tråd.
2006-07-17, 15:21 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hah, ja den är ju en riktig klassiker som sagt. Riktigt snygg är den. Tack för den citeringen Thomas!
Svara med citat |
Svara |
|
|