FAQ |
Kalender |
2006-05-01, 13:07 | #51 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-05-04, 10:36 | #52 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag har använt mig av scorpion i 1½ år nu och i det stora hela är jag nöjd...
nertiden det senaste har varit minimal och totalt skulle jag gissa på under 1 timme/månaden vilket iaf jag kan leva med med tanke på priset.. |
||
Svara med citat |
2006-05-04, 15:09 | #53 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har använt Scorpion Data i snart 1 år och allt fungerar bra. Har inte varit just någon nertid alls de senaste månaderna.
Rekommenderar dem. /Sebastian |
||
Svara med citat |
2006-05-05, 20:43 | #54 | ||
|
|||
Medlem
|
Tina Ponting,Åre
Jag har haft scorpindata i över två år och det har funkat klockrent!! Jag har även sidor på, web10,surftown med belåtenhet. Jag har många gånger varit en "besvärligt" kund, då jag var nolla på php,men det har alltid ställts upp utan knot på mina frågor och mina problem. Jag rekommenderar alla detta lilla hotell!!! Fyra guld stjänor! |
||
Svara med citat |
2006-05-05, 21:30 | #55 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Passar på att slänger in min kommentar kring SD även då.
Ett webbhotell med snuskigt bra priser för den som inte ställer allt för stora krav på laddning och upptid. Upptiden var på "min tid" väldigt hoppande. Allt laddade normalt/fort under natten men under dagarna vart det riktigt segt. Overload gissar vi på. Inget jag skulle rekommendera för den som tjänar pengar på sin hemsida. /Mattias |
||
Svara med citat |
2006-05-05, 21:58 | #56 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det någon som har en mer krävande sida hos SD eller vad för sidor talar vi om? Det säger inte så mycket om man inte inkluderar den informationen....
2006-05-05, 22:47 | #57 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hade allt från privata sidor (inte tungt, laddade ändå segt) till fotoarkiv (tungt, och laddade seeegt)..
|
||
Svara med citat |
2006-05-05, 23:23 | #58 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2006-05-06, 00:55 | #59 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag är väldigt okunnig när det gäller webhotell, men jag är på jakt efter ett bra sådant som dessutom erbjuder SSL.
Anywhoo... Hur kan dem vara så himla billiga och fortfarande ge, vad det verkar som, bra service o erbjudanden? |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|