FAQ |
Kalender |
2006-11-07, 21:30 | #21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-11-07, 21:32 | #22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
450 GB * 1 kr = 450 kronor - 20 kr rabatt :-) 430 kronor / månad Om dom nu kan hantera 450+ gig :-) På tre månader har jag tjänat ihop till en USB/firewire disk på 500 GB... Hmmmsss... |
||
Svara med citat |
2006-11-07, 22:07 | #23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hehe, jo men 400gb är galet mkt. Och du kan ju inte riktigt jämföra en 500gb usb-disk me den live server som dessutom servas. Tänk istället på dem som skall tillhandahålla servern; en ordentlig burk med då kanske ett par tb disk minst .. och de får kanske ut 200x10 + lite extra-disk-pengar i månaden.. det blir en vettig avkastning på ett år men det är inget kap direkt.
Jag vill ju inte att folk skall göra "dåliga" affärer, bara vara lite sansade.. inte typ ta 1200 spänn för att backuppa 20gb etc som den här tråden började med. |
||
Svara med citat |
2006-11-07, 22:43 | #24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Emj: Jo det är vad jag söker. Har skickat en förfrågan till företaget du tipsade om. Tack så mycket.
Rvn: Tjaa, det kanske är lite billigare i längden. Men förhoppningsvis så går det att hitta en tjänst som kostar mindre än 1000:- / mån och då slipper man allt tjaffs med att åka till banken varje dag och låsa in banden. (vilket brukar sluta med att de ligger på hög ovanpå servern =) ) Jag får återigen tacka fär alla bra svar och tips osv som jag fått i denna tråd. Forsätt gärna ge förslag, det är inte löst ännu. MVH Andreas |
||
Svara med citat |
2006-11-08, 00:42 | #25 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle tro att internetborder(.se) kan erbjuda bra priser på backup i den stora volym som efterfrågas.
|
||
Svara med citat |
2006-11-08, 15:54 | #26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har ni kikat på Smartbackup?
Även om Lars tipsat om Internet Border...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|