FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Prison Break, 100 Höjdare (vissa avsnitt är dock riktigt usla, andra helt underbara), The Office US (når inte riktigt upp till engelska, men fortfarande riktigt bra), 2½ män och Insider. Scrubs, OZ osv är andra favoriter, men de har jag på DVD
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag var ett riktigt stort fan av Prison Break första säsongen, missde inte ett enda avsnitt. Däremot har jag nog aldrig blivit så besviken på lösningen på cliffhangern från första säsongen. Dom är jagad av tiotals polisbilar, hundar och helikoptrar in i skogen, och vad är lösningen? De springer ifrån dem, mmm, visst. Igen annan som reagerade på det? Är faktiskt lite småtrött på Prison Break nu, även om jag tittar på det, hoppas mest att de ska lyckas få slut på den snart.
Annars är Scrubs och Simpsons mycket trevliga kvällsnöjen. The Shield är en personlig favorit, dock är tiden, runt 01:00 på söndagar lite illa vald.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Banned
|
Prison Break, Greys Anatomy, Heroes, NCIS, OZ
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Får säga som föregående att Band Of Brothers är något av det bästa jag sett i TV-serie väg.
Annars så följer jag: Battlestar Galactica (välgjord, annorlunda SciFi) Stargate Atlantis (Mycket bättre än vanliga Stargate, också SciFi) 24 (klassiker, Kiefer Sutherland är en jävligt bra skådis!) Entourage (Lättsam serie om skådislivet i Hollywood) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Twin Peaks, Rome och Lost är tre grymma serier. Och av dom är Twin Peaks bäst.
Ska börja se Heroes och Prison Break när jag får tid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Hej, jag är ny här.
|
1. Dexter
Helt underbar. Så mycket blod, så många komplicerade människor. Den är tidernas bästa serie. 2. Profit Serien är från -96 och det gjordes bara 8 avsnitt. Den var överlägset bäst fram till Dexter. Den handlar om Jim Profit som inte skyr några medel för att få igenom det han vill. Serierna påminner lite om varandra faktiskt men Profit utspelar sig på ett multinationellt företag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Medlem
|
Absolut bästa någonsin är ju Band of brothers
Andra bra serier är Naruto, Heroes, Prison break, Simpsons, Family guy och OC. Kollade även på lost ett tag men jag tyckte att de drog ut så mycket på det att jag helt enkelt slutade titta. Kan tillägga att allt som Filip och Fredrik tar i är grymt underhållande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
- Lost
- CSI - Top Gear - Simpsons * - Scrubs * - Seinfeld * * Sporadiskt. Fast ibland önskar jag att jag kunde släppa tvn helt och hållet. Har försökt ha tv-fria veckor ibland när jag blir trött på mitt eget tv-tittande och hur skönt det än brukar vara faller jag alltid tillbaka ändå. Dålig självdisciplin, ja, kanske det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
- Prison Break (Börjar spåra ut)
- O.C (Slut) - Lost (Språrat ut fullständigt, men jag gillar den) - The Simpsons - Family Guy - Futurama (Ska tydligen börja sändas igen) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
annars är nog Star Trek en stor favorit hos mig |
||