FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej !
Någon som känner till ett svenskt företag som erbjuder en sms tjänst där det dras pengar varje månad från kundens telefon. Alltså: Kunden skickar ett sms Varje månad så dras det en viss summa från deras telefon tills dom avslutar tjänsten genom att skicka ett sms. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Detta är något som man inte kan utveckla själv då den ska dra av pengar varje månad från mobilen. Jag vet att tex Jamba använder sig av detta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Mosms erbjuder detta gratis.
Kan vara lite klurigt att hitta det på deras hemsida. Skapa ett konto och logga in, gå in på inställningar och välj Tilläggstjänster så finns det där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kjette: M ska höra mig runt och se.
JacobTallberg: Nej. Deras tjänster är baserade på 1 sms = en viss kostnad. Jag vill som sagt ha att det automatiskt dras av pengar varje månad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag kan rekommendera smsteknik punkt se
vi använder dom till en del stora projekt och det funkar fint! har dock inte testat deras betal-smslösning men vet att dom har en sådan lösning med. dom har färdiga API:er för dom flesta programmeringsspråk och en svensk kundtjänst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
inpbox: Nej, de erbjuder prenumerationstjänster.
"SMS-prenumerationer är en tilläggstjänst till vårt ordinarie SMS-API som möjliggör debitering av slutanvändare med utgående SMS-meddelanden (utan att en ny inkommande beställning tas emot av kunden för varje debitering" Edit: Särskrivning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ja men han har inte riktigt läst/förstått det själv.. =)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|