FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena!
Är trött på att blanda ihop privat och företagsekonomin så jag är på jakt efter en ny bank som har bra möjligheter för småföretagare. Eftersom jag sköter alla mina bankärenden via internet vill jag ha ett smidigt system på internet för det, detta känns extra viktigt för mig. Här är de punkter som jag värdesätter: Krav:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Swedbank?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu har jag inte testat nån annan bank än SEB, men jag är mycket nöjd med dem. Allt fungerar jättebra, allt sköter jag via Internet och skulle det vara några problem/frågor så är deras support och ypperlig, de få gånger jag provat på den.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Använder Handelsbanken som fungerar bra. Ett minus dock att banken är stängd delar av natten(!)
Hade hellre tagit Skandiabanken, men de kunde inte erbjuda bankgiro när det var dax. Ev kan de göra det idag |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har provat de flesta, SEB, Handelsbanken, SwedBank, Nordea och Kaupthing.
Idag har jag kvar SEB och Handelsbanken vilka jag tycker fungerar absolut bäst i alla avseenden, handelsbankens visakort är inte sådär jättesnygga kanske dock. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Välj inte Nordea bara, får dagligen mail om att man måste logga in och uppdatera sina uppgifter..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
SEBs internetbank har blivit bättre, den var väldigt buggig.
Har knappat använt Handelsbanken men det är ett mycket bättre bemötande där. Plusgiro kan du bara få via plusgirot. Du bör dessutom undvika det om möjligt. Jag förmodar att Handelsbanken finns representerad i Västerås. Boka tid för ett möte. Förresten går det att pruta på avgifterna.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tänkte skriva "Does not compute" för "trevlig personal", "bra öppettider" och "Västerås" är inte kompatibla med varandra vad jag vet. Det gäller ju inte enbart Västerås iofs.
Swedbanks företagskontor i Västerås kan jag inte rekommendera, tyvärr. Handelsbanken har fått både bu och bä men den på Köpingsvägen verkar ok. Övriga har jag ingen koll på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |