FAQ |
Kalender |
2007-05-13, 12:23 | #31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Anledningen till att östeuropa hamnade så högt är för dem är så jäkla många och röstar bara på varandra och inget annat.
|
|||
Svara med citat |
2007-05-13, 12:28 | #32 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
Svara med citat |
2007-05-13, 12:29 | #33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-05-13, 12:44 | #34 | ||
|
|||
Medlem
|
Eurovision var sjukt sliten, tycker jag..
Sen balk-länderna kom in i tävlingen har topplaceringarna nästan aldrig varit till Sveriges fördel. En bra lösning på problemet vore väl att starta inbördeskrig här i Norden så vi blir typ 20 länder. Sen vinner troligtvis någon av länderna utan större problem. (ta mig med en nypa salt =) |
||
Svara med citat |
2007-05-13, 12:52 | #35 | ||
|
|||
Medlem
|
Om vi jämför the arks framträdande igår med den kvällen när dom vann i sverige så var dom urdåliga. Inte alls nå glöd eller drag som det var första gången. Dom ville ju inte ens vinna såg det ut som.
Och jag vet fortfarande inte om han/hon som vann var en kille eller tjej. kan nån berätta? |
||
Svara med citat |
2007-05-13, 13:20 | #36 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hellre spenderar jag 144 euro en kväll än att ser på Eurovision
|
||
Svara med citat |
2007-05-13, 13:28 | #37 | ||
|
|||
Administratör
|
Hejjade mest på Moldavien och Finland (och Sverige förståss) men ingen av dem gick det speciellt bra för.
Men Ukraine:a i toppen? Jag tycker inte ens det var roligt Citat:
2007-05-13, 13:47 | #38 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2007-05-13, 13:55 | #39 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-05-13, 14:41 | #40 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Får ärligt säga att jag är nöjd med utgången, eller iallafall vinnarlåten som jag tyckte var bra. Lite besviken på finlands placering dock eftersom det var en riktigt bra låt, men det ÄR svårt för värdnationer att få bra placeringar på hemmaplan.
Ved det gäller sveriges låt så är det inte min typ av musik, men som någon sa tidigare var den väldigt tam jämfört med den svenska uttagningen vilket var lite oväntat. Om man ser till tidigare tävlingar så är det ingen låt som jag kan påminna mig med liknande musikstil som fått bra placeringar och jag tror att den typen av musik har väldigt begränsad publik i öst/medelhavet baserat på att man sällan hör den typen av musik från dom områdena. Istället för att prata bojkott och skälla på allt och alla kanske vi ska ta huvudet ur sandlådan och fatta att vi måste få fram musik som passar internationellt, inte bara vår lilla plutt dela av världen (västeropa). Schlager är inte vad det har varit och vi kan antingen anpassa oss eller följa med England/Irland/tyskland/frankrike med flera in i mörkret... |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|