Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Skriv- / databord

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-05-28, 23:02 #11
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2005
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2005
Mått framför name-dropping ur IKEA-sortimentet. Jag kör med någon standardvariant av bord i ljust träslag som livar upp trötta ögon. Bredd 140 cm och djup 80 cm ger plats för skrivare o skärm på bredden (samt fint handled och underarmsstöd intill monitorn. Hade CRT på bordet förrut och då blev det lite trångt framför monitorn. Funderar dock på sådan Mikael-hörnarbetsplats för att ordna sorteringen av tillbehör som ligger hullerombuller idag
1337pm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-05-28, 23:29 #12
Cos Cos är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2007
Cos Cos är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Hofvet
Vilken modell du än väljer vill jag rekommendera ett hörnskrivbord, så mycket lättare att vara organiserad när man kan lägga saker inom 180 grader.
Jag önskar det fanns skrivbord med skrivbordsyta i 360 grader, eller åtminståne nästan 360. Det kanske finns?
Qtek skrivbordet var gräsligt
Har tänkt mig ett hörnskrivbord. Men galant verkade så jätte brett på ena sidan. Kanske finns med en mindre sida(?). Man brukar ju kunna bygga lego med ikea-shit.
Citat:
Ursprungligen postat av Rvn
Datorbordet som heter Jerker på Ikea är kanon.. haft det i flera år och bättre bord har jag aldrig skådat.. Finns massa extra tillbehör till det också för att bygga ut det med hyllor etc...
Ett bra databord om det enda man ska ha det till är just datorn. Mycke tillbehör som sagt. Men det lämnar inte så jätte mycket plats åt pappersarbetet tyvärr.=/ Det är nått likande jag har just nu, fast i trä. Och utan överdelen.

http://www.emomusic.se/P1010002.JPG

Bilden har några år på nacken. Ny lägenhet, placering, dator och allt. Men samma skrivbord.=)
Cos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-05-29, 00:31 #13
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Jag måste hålla med Galant användarna, sicket kanon bord det är.. har själv den största hörnskivan (den som har den större sektionen åt vänster) i vitt, samt 2 utbyggningar åt båda håll.. vilket resulterar i ett otroligt stort bord Nu saknas bara mapp systemet som Decibel nämner, tänkte köpa till det direkt, men det var slut när vi inhandlade bordet. Ikea har även riktigt snygga hurtsar(spellcheck) till galant serien med lås och allt.

Bor för närvarande i en mycket knepig lägenhet, har en 2a i centrum på 100m2, (med 2 badrum, inte varje person som har lika många badrum som vanliga rum) så har därför bordet i ett väldigt stort vardagsrum, så jag avvaktar med bilderna. Planerar en flytt upp på skönsmon till en 3a med sambon eftersom att det behövs ett kontor.
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017