FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mått framför name-dropping ur IKEA-sortimentet. Jag kör med någon standardvariant av bord i ljust träslag som livar upp trötta ögon. Bredd 140 cm och djup 80 cm ger plats för skrivare o skärm på bredden (samt fint handled och underarmsstöd intill monitorn. Hade CRT på bordet förrut och då blev det lite trångt framför monitorn. Funderar dock på sådan Mikael-hörnarbetsplats för att ordna sorteringen av tillbehör som ligger hullerombuller idag
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
http://www.emomusic.se/P1010002.JPG Bilden har några år på nacken. Ny lägenhet, placering, dator och allt. Men samma skrivbord.=) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag måste hålla med Galant användarna, sicket kanon bord det är.. har själv den största hörnskivan (den som har den större sektionen åt vänster) i vitt, samt 2 utbyggningar åt båda håll.. vilket resulterar i ett otroligt stort bord
![]() Bor för närvarande i en mycket knepig lägenhet, har en 2a i centrum på 100m2, (med 2 badrum, inte varje person som har lika många badrum som vanliga rum) så har därför bordet i ett väldigt stort vardagsrum, så jag avvaktar med bilderna. Planerar en flytt upp på skönsmon till en 3a med sambon eftersom att det behövs ett kontor. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|