FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Dessutom så oftast om man inte läser posten från Polisen så kommer det antingen en delgivningsman (vilket kostar) eller så blir det beslut om hämtning (om det gäller förhör) vilket brukar resultera i ett tidigt morgonbesök från två mindre glada personer som har plats i baksätet på sin, förhoppningsvis, civila bil. Inget av detta skulle jag rekommendera. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Uff. Jag som tyckte att de 2400kr jag fick här om sistens för en marginell fortkörning var mycket..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Rätta mig om jag har fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Så länge du inte delgivits bör ditt körkort vara så pass giltigt att det inte blir tal om olovlig körning.
Det är för övrigt intressant att det är värre att köra med indraget körkort än att köra utan att aldrig ha haft körkort.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Finland har böter efter inkomst om jag förstått rätt. Då kan man säga att det i vissa fall blir riktigt saftiga sådana!
![]() I övrigt kan man inte böta bort olyckor enligt visionen som finns. Däremot kan man bygga bort dödsolyckor med nya säkrare vägar, och då kan säkerligen några miljarder böter finansiera en handfull kilometer säker vägbana, där hastigheten kan höjas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||