FAQ |
Kalender |
2007-09-27, 18:59 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Givetvis inte
|
||
Svara med citat |
2007-09-27, 19:01 | #12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Passar på att ge lite beröm till NEware också som skött MASSOR av registreringar och ägarbyten för oss utan problem.
|
||
Svara med citat |
2007-09-29, 03:00 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Har aldrig haft några som helst problem men Neware.
Tvärtemot så tycker jag att supporten är utomordentlig bra och snabb! Ger bägge tummarna upp för Niklas och Neware! |
||
Svara med citat |
2007-12-10, 11:28 | #14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Deras snapback är halvbra men faktureringen och kvittenserna fungerar inte bra har bara fått en del av det jag redan betalt. Har mailat dem två ggr samt pm här också. När jag ringer deras telefonnummer så går inte samtalet fram
|
||
Svara med citat |
2007-12-10, 11:44 | #15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Deras snapback fungera utmärkt, åtminstone för de domäner jag har varit intresserad av. Senast i dag fick vi två domäner som vi var intresserade av. Faktureringen etc har också fungerat för oss.
|
||
Svara med citat |
2007-12-10, 12:49 | #16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stämmer in i kören av berömmelse. Har bara goda erfarenheter av Neware och deras snapback system piskar de flesta andra. Jag har fått i stort sett allt jag lagt in hos dem.
|
|||
Svara med citat |
2007-12-10, 13:37 | #17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har också bara goda erfarenheter!
Riktigt bra snapback-tjänst och bra support. Det enda problem jag har haft är att det inte alltid går att komma fram till deras fax när man ska faxa in överlåtelseblanketter, men det har nog varit tillfälligheter dom gånger det har varit problem. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|