FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan!
Har sökt runt en stund på nätet efter ett exempel på ett anställningsavtal men jag lyckas inte hitta något vettigt... Är det någon som har något exempel liggande och som ni kan tänka er att dela med er av? Tacksam för hjälp! Skicka gärna ett PM till mig. /Niklas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för tipset... bra tjänst! Men dessvärre hittade jag inga exempel på projektanställningsavtal där..
Eller är det bara jag som är förvirrad? Visst finns det en anställningsform av typen "projektanställning" där man anställer en person för en förutbestämd tid (ca 2 veckor i detta fall) utan att man behöver gå via uppsägningsavtal och sådant när arbetet är utfört sedan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Viss tid finns det något som heter där man anställer för viss tid utan att behöva säga upp personen när tiden gått ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kolla noga så att det blir rätt och du inte hamnar i tvist. Björn Lund'en har bok med en massa avtal i och mallar, men den ligger på jobbet nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
http://www.deji.se/documents/anstallningsavtal.xls
Kolla denna och lägg in dina två veckor samt andra modifieringar ni är överens om. (kommer ta bort filen inom några dagar) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tackar och bugar!
|
||