FAQ |
Kalender |
2007-12-14, 15:05 | #21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Kör med Joomla 1.0.13. Servern kör PHP 5, Mysql 5 Apache 2.2 inga problem. Behöver inte ändra rättigheter på mappar då PHP körs i CGI (fastcgi) suPHP. Jag kör fireboard på många siter, och kommenteringscomponenter också. Fick dock byta till !joomlacomment. Då 1.0.13 har nya säkerhetsfunktioner som gjorde att gamla kommenteringskomponenten inte fungerade. Efter byte till 1.0.13 är det en hel del småsaker som behöver fixas till, även med helt uppdaterade komponenter, just pga av uppdaterade säkerhetsfunktioner. |
||
Svara med citat |
2007-12-14, 15:34 | #22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kan det ha blivit något vajsing i installationen av Joomla?
Om du inte har börjat fylla siten med material eller liknande så kan det ju vara värt att göra om allting från början. Om du inte vill det så finns det ett verktyg (som jag nu har glömt namnet på, kan kolla sen om det finns intresse) så kontrollerar om installationen utförts korrekt. |
|||
Svara med citat |
2007-12-15, 01:18 | #23 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack htiawe !
Jag installerade om joomla med Bineros egna installation(s(?)) system och det fungerar hur bra som helst nu ! Återigen, tack till alla som har hjälpt mig i denna tråd ! Tack Binero för ett bra webhotell, och trevlig personal. Mvh Ps. Kanske borde ändra lite i första inlägget jag skrev, då jag inte vill att andra ska tro att det inte går att köra joomla på Binero, vilket det gör. Men det finns ingen funktion som gör det möjligt för mig att ändra. Ds (Edit:Ber om ursäkt att bilderna jag tidigare postat ej längre finns.) |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|