FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
tänkte att ni här kanske har lite erfarenhet som kan vara bra att ta del av. Jag letar efter nåt företag som tillverkar kläder. Nu snackar jag inte cafepress, spreadshirt eller dylikt, utan nån fabrik för volymtillverkning, men ändå inte för höga volymer. Plagg jag letar efter är byxor, tshirts, tröjor, strumpor etc. Profilkläder till låga priser alltså, men duglig kvalitet. Och med egen design såklart. Jag har tidigare kikat på tillverkning i Egypten och sådant, men det blir för dyra initiella kostnader hos dem jag pratat med.. utlandet i sig är inget problem, bara det är bra kontaktmöjligheter. Några förslag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Samma intresse här
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du tittat på http://www.alibaba.com/ ? där finns ju allt
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Någon som har erfarenhet att dela med sig av? Vi har använt ett ställe i thailand för att sy upp, men fick ett jackor med .ES istället för .SE då tröttnade vi på dom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hart lite fabriks kontakter i Turkiet, höll på med lite grossistförsäljning till profil företag fast den delen är nerlagd nu men med tillräcklig volym kan jag tänka mig att medla.
Tror att det fortfarande även är tullfritt på textil som tillverkats i Turkiet. h&m har ju skitmkt tillverkning i turkiet bland annat=) så skriv gärna vilken volym du är ute efter ungefär |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|