FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har inte sett något skrivet om detta tidigare konstigt nog, men nu finns det ett alternativ till KIA Index som hämtar sin information från Google Analytics!
http://www.sis-index.se http://www.idg.se/2.1085/1.156480 Jag har lagt upp min site och hoppas att fler gör det så att indexet blir något att räkna med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bra ide, men man kan inte ta bort sin sajt från listan, tex om man råkar lägga till samma sajt två gånger?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Bör ju räcka med att skicka ett mail till de som sköter sidan så tar de bort om det blivit fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Bra att det finns alternativ till kia som inte kostar skjortan,
Ska prova med ett par av mina sidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Plus för innovativitet samt funktion.
Minus för design. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Blir kul att se om man kommer med redan från tisdag, och på vilken plats..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det kommer, det är därför vi kallar det för "beta", det återstår ju en del om man säger så ![]() Citat:
Citat:
Vi välkomnar konstruktiv kritik, tips och förslag också för övrigt, skicka gärna ett mail eller PM till mig, eller mail till vår info-adress på SIS. Vi strävar efter att utveckla sajten på bästa sätt och är inte rädda för att höra vad som är dåligt (även om vi säkert redan känner till en del av det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bara nyfiken. GA kan ju exportera både som XML och CSV.. Ändå vill ni att man skall skicka in datat som PDF.. Matar ni in nuffrorna manuellt?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vem står bakom SIS? Vad gör ni mer?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
:P Skämt åsido så innehåller inte XML och CSV-filerna tillräckligt mycket data, helt enkelt. Därför tolkar vi istället pdf:erna (vilket är den tekniskt mest avancerade delen av sajten). |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|