FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Edit Lägger ner diskussionen nu innan någon blir sur |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
WeaZear eller vad du nu har för alias.
Om kalasboll säger 2000 kr, då kan du la inte lägga 100 kr eller? Det måste du ju förstå själv, dessutom tycker jag att du borde göra en sån fin design, du skulle knappast sälja den för 100 kr , html,css kodad med psd filer o allt ![]() On t: Fin design, lycka till med budgivningen =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Priset är alltså 2000:- exkl moms och inget annat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
WeaZear: Det är väl inte första gången du är igång och sitter och lägger bud under utropspris? Tycker du inte sidan är värd priset, skippa att ens bjuda...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
WeaZear är du helt pantad eller vart ligger problemet?!?
Tror helt ärligt jag ska gå in i en bilaffär imorgon.... "Ok jag ser att det står 250 k på prislappen för den här bilen men jag tycker inte den är värd det så jag bjuder 25 k istället" DOH! Edit: Det är bara idioti att folk bjuder en hundralapp eller 2 när utgångspriset är 10 gånger så mycket... inte första gången det händer heller.... Vill du inte betala 2 k för designen så skit i att bjuda och designa själv! Hur svårt ska det vara?!!??!?!?.........................Blir så less!!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Glad att ni håller med mig angående WeaZear, dock är han nog medveten om vad vi tycker vid det här laget så försök att inte smutsa ner tråden ännu mer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hört talas om begreppet "Pruta"? =) Men men, lycka till med "försäljningen"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men man prutar inte på en design som ägaren säger att kostar 2000 kr, och du ger han 100 kr. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|