FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om ni följer programet på TV4+ "Mannen som talar med hundar" går i dag kl 20.00. Det brukar faktiskt vara riktigt underhållande.
I dag handlar det om en hund som vaktar sina leksaker med sitt liv, och en hund som ogillar brevbäraren. ![]() Måste vara värt att se ![]() Edit by admin: http://www.tv.nu/sok?q=mannen+som+talar+med+hundar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sett ett eller två avsnitt. Ett sånt där program som är kul att se en gång typ.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Han är faktiskt riktigt smart och är en duktig hundtränare, men ofta så han börja med att lära upp hussar och mattar om att hundar faktiskt måste ut ett par gånger om dagen, att hundar behöver aktiveras och hur man faktiskt hanterar hundar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Brukar titta på det. Dock gillar jag inte alltid hans metoder. Det finns bättre sätt att bli av med en hunds ovanor än de han använder sig av. Men han lär ju iaf hussarna och mattarna ett och annat nyttigt. Det är ju nästan alltid dem problemen orsakats av.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag brukar titta på det ibland men tycker inte alltid att man får reda på så mycket. Oftast ser man en olydig hund och sedan en Cesar som "pscch":ar hela tiden. Sedan lite klippt och redigerat ser man världens lydigaste hund någon minut senare.
Men sedan blir man ju lite skrämd när folk bara verkar promenera med sina hunder ett par gr PER VECKA. Själv är min hund ute 4 gr per dag. Såklart att hunderna blir rastlösa och aggresiva när de hålls inne hela dagarna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Ibland när man zappar runt en tråkig söndag eller vilken dag programmen nu går, så händer det att man stannar på "mannen som talar med hundar"
![]() Men jag håller med Spindel Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Han verkar rätt vettig och är rätt säker på att hans metoder kan vara effektiva.
MEN.. som ovan talare nämner.... det är väldigt skrämmande att folk har hundar och aldrig går ut med dom... har dom kattlåda eller hur löser dom sånt!?!? Men det räcker med att se ett par avsnitt av Djurpolisen eller dylikt på Animalplanet... "Vadå vad är problemet.. visst jag åkte bort en vecka men hunden fick ju mat innan jag åkte".....vad tror folk egentligen.. att hundar fungerar som akvariefiskar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, det blir mycket självklarheter. Det finns många som inte borde skaffa barn och det finns många som inte borde skaffa hund.
![]() |
Svara |
|
|