FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Finns det något företag som hyr ut enskilda kontorsplatser, typ en eller två skrivbord i ett större kontorlandskap till en "rimligt" kostnad ?
Det man behöver är ett skrivbord och en hyffsad Internet anslutning. Känns lite overkill att behöva köpa ett helt kontor för att inte alltid behöva jobba hemifrån som egenföretagare. Någon som har några idéer ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns mängder med sådana. Titta på Blocket under "Lokaler&Fastigheter". Letar själv efter nya lokaler och det verkar gott om dem. Hoppas på att priserna går ner nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
hej
vi är ett företag som har 4 kontorsplatser till uthyrning om någon är intresserad ![]() http://www.pixelstudion.com/?section=49 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Du har annars Quick Office. Dom finns lite över hela stockholm. Fördelen är att när du hyr av dom, så får du dessutom tillgång till alla deras konferenslokaler över hela stockholm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad ligger hyrorna på i innerstan nu?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag betalar 1200 per kvadratmetern just nu. Tror prisnivån ligger där någonstans, i varje fall utanför fina gatan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Tackar för svaren...
Nu har jag fått lite mer klarhet om hur det ligger till. Nu återstår bara att välja "rätt" :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag konsultade vid svampen 1999/2000 och då låg priserna på 6000 SEK/kvm...!!!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|