FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag sitter ofta med min bärbara dator i sängen, men skulle nu vilja införskaffa mig en sorts bord att ha i sängen istället för att ha datorn i knäet hela tiden. Då den blir rätt varm osv.
Vart kan man köpa detta? Helst om man kan beställa ifrån någon hemsida, har en bit till stan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vill du kunna ha en fungerande kropp när du blir gammal så skaffa en riktig arbetsplats med en bra stol istället. Jobbar du i sängen kommer du med tiden ha riktiga problem med sömnen också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Laptopstöd - 149kr på IKEA.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har en riktig arbetsplats. Men det händer ju som sagt att man lägger sig i sängen ibland och slösurfa osv också. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kanske kan hitta något typ av " frukostbord " till sängen.. så har du ett litet bord.
![]() http://www.inmod.com/ofovtr.html 159 dollar + frakt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ett läsbord använder jag, fast mest till en fåtölj.
Men om du inte har en säng som du kan vinkla upp eller har väldigt mycket kuddar bakom dig blir arbetsställningen snabbt obekväm i en säng. Man får lyfta armarna för högt helt enkelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
IKEAS lapstöd blir varm den också. Jag har den så jag vet
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vill bara tipsa om att många bärbara, speciellt Mac, verkar vara konstruerade för att stå på solida ytor, t ex skrivbord. Trycker ni ner dem i täcket, i en kudde eller i en filt, slutar ventilationen att fungera och datorn kommer bli hetare än het.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|