FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Funderar på att skaffa en postbox och använda det som adress till mitt företag. Någon som har erfarenheter av denna typ av tjänst?
Jag har varit inne på www.poststugan.se och kollat. Verkar vara bra, jag bor i Malmö då så det är väl det enda kravet... Vad tror ni? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
personligen skulle ett företag med postbox ge mig ett oseriöst intryck
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
På vilket sätt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jobbar man hemifrån kan det vara bättre att ha en postbox på sidan. Har du kontor så är det bättre att visa det. Jag har fått många jobb på så sätt, att folk kommer in på kontoret
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag jobbar hemma, just därför
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
För ett proffsigare utseende; skaffa lokal
![]() (eller del av lokal) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Skaffa inte Poststugan, det känns lite oseriöst skulle jag säga. Skaffa en "riktig" postbox hos Posten.
Om box är oserist eller inte kan man tvista om hur länge som helst, men med tanke på mängden postboxar vi har så. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Oseriösa och ljusskygga företag har (nästan) alltid en postbox.
Därför är det lätt att dra den felaktiga slutsattsen att alla företag med postbox är oseriösa. Om du ska välja en postbox av annan anledning än att dölja något använd åtminstonde en aktör som har så liten del som möjligt ljusskygga kunder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Postbox hos annan än Posten skickar ju ordentliga varningssignaler...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|