FAQ |
Kalender |
2004-09-13, 01:32 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-09-13, 10:27 | #12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Problemet (iaf för några år sedan) var att utveckling formligen sprang ifrån w3c som tog 1-2år på sig att klubba igenom förslag; frågan är om browserutvecklarna ska stagnera och konstatera att de har uppfyllt standarden och sen vänta denna tid innan de kan gräva ner sig i nästa version eller om de ska fortsätta att sätta ribban för framtida standarder och ge input på vad som ska ingå i dessa (puh, lång mening...sorry)
|
|||
Svara med citat |
2004-09-13, 11:16 | #13 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är knappast Microsofts fel att det blivit som det blivit, om ALLA kunnat komma överens hade det kunnat vara annorlunda. Sen var det ju Netscape som var först med att köra sitt eget race med egna standarder, då tänkte la Microsoft att det va OK eftersom dom gjorde det.
|
|||
Svara med citat |
2004-09-13, 13:15 | #14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-09-13, 13:26 | #15 | |||
|
||||
|
Citat:
Borde man inte bli glad över att en site ser bra ut för majoriteten? =) |
|||
Svara med citat |
2004-09-13, 13:44 | #16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
:angry: |
|||
Svara med citat |
2004-09-13, 14:42 | #17 | |||
|
||||
|
Citat:
Skulle jag inte ha gjort det så skulle jag ha kört: Spectrum (istället för min C64) Atari (istället för min(a) Amigor) Mac (istället för PC) Linux (istället för MS) NS (istället för IE) etc etc Frågan är om jag öht hade haft jobb idag... =P |
|||
Svara med citat |
2004-09-13, 15:12 | #18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jo, men ibland så måste man lägga politiken på hyllan. Skulle jag inte ha gjort det så skulle jag ha kört: Spectrum (istället för min C64) Atari (istället för min(a) Amigor) Mac (istället för PC) Linux (istället för MS) NS (istället för IE) etc etc Frågan är om jag öht hade haft jobb idag... =P [/quote] Man får välja sina strider |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|