FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Blev förvånad när jag letade efter någon sajt där man kunde jämföra och se alla mäklares aktuella villa- och bostadsrättsannonser, men inte hittade något alls i den vägen. Bara i Stockholm har man ju 100-tals lägenheter varje helg att välja bland om man kollar t ex Metro Hus och Hem. En sajt för att få lite överblick vore kanon, för att planera att gå på visningar, jämföra pris osv.
Jag tänker mig något i stil med de jämför-pris sajter som finns för dataprylar, böcker och mycket annat. Länkar ska gå till varje mäklares egen hemsida för detaljer om objekten. Mäklarfirmorna borde ju tjäna på en sådan site, eftersom deras objekt blir lätta att hitta. Och de *måste* vara med, i konkurrensens namn! :lol: Bjuder alltså på denna strålande affärsidé... Först till kvarn! :blink: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser man på.. bovision.se är ju precis vad jag vill ha! Konstigt att jag inte hittade den. Tack för tipset.
hemnet var jag på, men den ligger ju nere. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle vilja ha en site där man kan speca upp banklån, ränta, amortering och hyra och sätta det tak som man inte kan gå över. Då skulle man kunna se endast de objekt man har råd med, för det är jädrans jobbigt att räkna ut om man har råd med objektet eller ej. Alltså: en kollumn där det står efter varje objekt hur mycke pengar man får över/mån om man slår till (enligt utropspris) och givetvis hur många xxxtusen man har råd att bjuda över.
Dessutom vet jag hur jobbigt det är att koordinera visningstider och att man måste välja bort objekt etc då de krockar. Kanske någon funktion som outomatiskt pluppar fram ett schema för visningarna. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|