FAQ |
Kalender |
2009-08-06, 15:29 | #91 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loopia har vuxit snabbt och fortsätter växa snabbt. Detta i sig är svårt för vem som helst och de har säkert från och till halkat efter från och till i sina investeringar. Som många gör i den situationen. Personalen är säkert duktiga som JonathanS säger - men desto mer oroligt att mamut inte vill investera vidare.
|
||
Svara med citat |
2009-08-06, 17:53 | #92 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om ledningen inte tror på bolaget och vill inverstera i det får dom väl lägga ner det helt eller sälja det. Känns som inget förbättras senaste åren, bara att det blivit sämmre. |
||
Svara med citat |
2009-08-06, 18:03 | #93 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2009-08-06, 18:16 | #94 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Även där är ju ledning eller VD ansvar, är ju ändå ett besluts som tagit på domänkostnaderna. Även det går ju ändra. |
||
Svara med citat |
2009-08-06, 23:15 | #95 | ||
|
|||
Medlem
|
Enligt deras blogg investeras det iaf.
Ser ut att vara stora saker på G. http://blogg.loopia.se/2009/08/05/dell-unboxing/ |
||
Svara med citat |
2009-08-07, 02:07 | #96 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag, som kund till Loopia, tycker de sköter sig rätt bra trots allt. Men klart som f-n man blir irriterad vid de tillfällen som de inte fungerar under en längre tid.
Pallar man inte att betala småsummor till Loopia så finns det företag som definitivt tar mer betalt och lovar mycket mer än Loopia - men jag stannar nog ett tag till. |
|||
Svara med citat |
2009-08-07, 17:07 | #97 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Generellt sett har de varit nere mer än de flesta skulle jag vilja säga. Om jag inte missminner mig var det först i år de skaffade diesel? Om så är fallet är det ju anmärkningsvärt på ett större sätt.
De hade 17% marginal förra året på en rejält växande omsättning. Skulle vilja säga de går riktigt bra och om inte Mamut tömmer kassan skall de kunna ha riktigt bra grejer - vilket för det förvånandsvärt att de trots allt har så mycket problem. Patrik - håller med - det är definitivt inte något att skylla på - speciellt inte i deras fall - men kanske en orsak trots allt. Med rätt investering skulle de inte vara nere så mycket som de är. Osiris - gör du så. Speciellt om det inte är superkritiska saker du driftar. Loopia har mycket annat som är bra - även om upptiden är viktigast och bassak nummer 1. Loopia är långt från billiga dock när det gäller webbhotellspaketen. |
||
Svara med citat |
2009-08-10, 16:29 | #98 | ||
|
|||
Medlem
|
annars om man nu vill dra nytta av loopias billiga priser så kan man ju köpa domänen hos dom och sätta namnservern på andra ställen?
|
||
Svara med citat |
2009-08-10, 17:01 | #99 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |