FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
Jag driver Datingsidor.com tillsammans med en vän. Nu tänker vi sälja projektet. Sidan drivs i grunden av wordpress och har annonser via tradedoubler med riktigt bra utdelning. Lite google-statistik: 1:a vid internationell googling på "Datingsidor" 2:a vid internationell googling på "Dejtingsidor" 2:a vid internationell googling på "Gratis dating" Statistik på sökorden: Lokal sökvolym för "Dejtingsidor" per månad: 2 900 Lokal sökvolym för "Datingsidor" per månad: 2 400 Lokal sökvolym för "Gratis dating" per månad: 1 600 (Global sökvolym uppnår 27 100) Inkomst sedan slutet av april: 833,90 kr Besökarantalet har vi fört väldigt dålig statistik på men på det vi har så snittar vi 1kr/besökare. Kan bli riktigt bra om man har kapitalet att annonsera för sidan! ![]() Startbud: 4000kr och vi avslutar budgivningen exakt en vecka efter första budet. Bud sker helst direkt i tråden, i annat fall så vill jag undvika misstankar om "budfusk" och förbehåller mig rättigheten att ge ut användarnamn på den som budat via PM/E-post. Vi säljer som privatpersoner. MVH Mikael EDIT: Ser redan nu att jag lagt den fel. Kan någon snäll moderator flytta tråden? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkar som din vän hunnit före dig..
http://www.webmasternetwork.se/f26t38464.html Btw Är inkomsterna: 833,90 kr eller 6000 kr? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det där är Dejtingsidor.com, detta är Datingsidor.com ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
OK, my bad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Inga problem!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Enligt statistiken vi har, som bör gälla från någon gång i slutet av april:
- Total views: 2,067 (Vilket gör att vi snittar ungefär 500 besök i månaden. ) - Efter halva denna månad har vi 236 annonsvisningar enligt tradedoubler. - Och så lite sökords nam-nam, vilket visar vartifrån vi får våra besökare! ![]() Search Terms for all days ending 2009-08-14 (Summarized) Summarize: All Time Search Views datingsidor 495 dating sidor 38 datesidor 12 gratis dating sidor 12 internationell dating 11 site:datingsidor.com 7 bästa datingsajten 7 gratis dating 6 gratis dating site svenska 6 www.datingsidor 5 gratis dating sidor pÅ svenska 5 dejtingsidor 5 datingsajter 4 dating datingsidan.se 4 datingsidor sverige 4 parship 4 dating sverige 4 gratis dating site 3 svenska datingsidor 3 dejtsidor 3 svenskabrott.com 3 gratis datingsida 3 svensk dating 3 gratis online dating sverige 3 gratis svenska datingsidor 2 svenska dating 2 gratis matchmaking 2 sverige dating 2 dejting sider 2 svenska gratis datings sidor 2 dating internationellt 2 bästa datingsidan 2 www meetic com 2 dating internationell 2 kärlek dating i sverige 2 dating 2 bästa datingsidor 2 shakemyworld.com 2 dating svenska 2 datingsidor gratis 2 flirta dating 2 gratis datingsidor 2 svensk datingsida 2 nya datingsidor 2 svenska dating sidor 2 datinsidor 2 be2 dating 2 svenske datingsidor 2 gratis dejtsidor 2 datesida+sverige 1 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
God kväll gott folk!
Har fått ett startbud på 4000kr av en person som önskar vara anonym och jag kände att jag fick lov att acceptera personens önskemål. Budgivningen slutar den 21:a Augusti klockan 21.58 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Ska på bröllop idag så räkna med att jag blir svår att få tag på.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänkte bara underlätta och visa er sökresultaten också.
![]() Glömde även "dating sidor", där vi också ligger tvåa. En av de sökresultat som drar flest besökare! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hittar inte datingsidor.com på top 10 på sökordet "gratis dating" eller på sökordet "dejtingsidor".
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|