FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ska sätta upp en butik men vill slippa allt som har med lager och leveranser att göra, vet att det finns leverantörer här på wn, någon som vill att jag säljer produkterna på provision?
En annan sak jag funderar på är hur webbhotellen ställer sig mot butiker av den sorten, det kanske finns nån som vill sponsra butiken med utrymme? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Alternativt kan det vara av intresse att en befintlig shop med bra affiliate villkor och många produkter tar den delen, att vi endast skickar besökarna vidare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är intresserad jag med.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Mats här på forumet driver ju Lastbryggan.se som är en sexshop. Ett tips är att fråga han.
/ Tommy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Försök få till ett bra affiliateavtal med någon seriös sexshop, för din del så är det nog att föredra att få ett fast belopp för varje köp du skickar, du borde kunna kräva nån stans mellan 30-50kr ex moms beroende på kvalitet på trafiken. Jag föreslår att du förhandlar till dig 30kr till att börja med och när du har visat att du skickar kvalitativ trafik så kan du förhandla om det med företaget i fråga, dom vill ju inte gärna släppa dig om din trafik genererar bra trafik. Fråga gärna företaget efter referenser på andra affiliates som dom har så att du kan kolla att dom betalar som dom skall och inte fuskar med redovisningen. Lycka till // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Hej Mats, försökte nå dig på ICQ, men du är aldrig där. ta kontakt med mig där.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|