FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är med i dmoz och har några andra ingående länkar. Men jag vill ha fler, många fler. Främst för att få högre PR.
Jag har mejlat en del relaterade sajter och frågat om de vill länkar. Men detta tar både tid och ger inte alltid resultat. Någon som har något andra tips på effektiva sätt att få ingående länkar? Förresten, om jag går med på ett länkbyte med en annan sajt som har samma PR som jag har. Är det till fördel eller nackdel för mig - eller är det inte någon skillnad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det finns fullt med directories som inte kräver återlänkar, gör en sökning på google efter typ "free directory list" eller nått sånnt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har lagt ut mina katalog resurser (ca 950 st) på min hemsida. www.agaig.in.th/kataloger.html, gå gärna dit och ta dem du kan använda. Där jag vet har jag angivit kategori (om specifik), PR, samt kostnad (med fördel försöker jag bara samla de som är gratis). Jag har precis lagt ut den, så den är ganska "basic" just nu. Jag skall lägga till ett formulär där mina besökare/kunder kan lägga till och uppdatera. Denna sida är inte officiell ännu, så minns länken...
Jag har också lagt ut lite tips på hur du skall finna just dina kataloger och resurser, detta eftersom relevans är välldigt viktigt. Innan du börjar länka till din sida skall du välja ut dina länk texter. Med tanke på hur Google väger in inkommande länkar sä är detta MYCKET viktigt. Du kan hitta gratis verktyg för detta på min sida också! Jag instämmer med jozomannen om att är du inte där ännu, då skall du omedelbart lägga till din länk i DMOZ! Lycka till / Niclas |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|