FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tänkte vara lite retro och skaffa en personsökare.(Alla vet ju att mobiltelefoner orsakar cancer och annat satyg.) Problemet är bara att det verkar vara svårt att få tag på. Desutom har jag noll koll när det gäller tekniken. Jag antar att det fungerar i stort som en mobil med inbuggd motagare och något slaggs abonomang(kanske tom rullar med ett vanligt sim-kort?).
Gick till ett par teknikaffärer och frågade och de verkade inte ha någon anning om någon ting. Några som har koll? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bl.a inom vården, både i hemvården och på sjukhus och dylikt har de alltid personsökare, så det måste finnas kvar.
Ring till sjukhuset/hemvården och hör med dom varifrån de får sina sökare ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har 2st liggandes någonstans. Dock vet jag inte vilket nummer dom har eftersom det är bortrivet (stöldvärdet minskar avsevärt om numret inte är på dom.)
Storleken på dom är väl 5cm bred, 8cm lång (brun) och 4cm bred 5-6cm lång (svart). Hör av dig via PM om du är intresserad utav att köpa. Får då leta reda på dom och numret, då jag förmodligen har det någonstans. Dock stödjer ingen utav dom meddelanden utan endast nummer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har en Swatch-klocka med inbyggd minicall om det kan vara intressant. PM.....
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|