FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det bara jag som harit väldigt blind eller är "Jag har tur" knappen sprillans ny. :huh:
Har märkt att man kommer direkt till sidan om man t.ex skulle söka efter swegames eller liknande.. Här är den lilla finurliga knappen: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Den har funnits så länge som Google funnits! Poängen med "jag har tur", är just att man har tur att komma rätt med sitt sökord, på direkten!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
#Edit stavning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är nog senil-alternativet som ligger närmast till hands för precis som Neo säger så har knappen funnits med väldigt länge.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jepp, den har funnits där väldigt länge (alltid? så länge som jag har använt google iaf) - den skickar dig till sidan som ligger #1 bland sökresultaten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det bara jag som harit väldigt blind eller är "Google-sökning" knappen sprillans ny.
Har märkt att man kommer till någon konstig resultatsida med massa länkar till andra sidor... :lol: :lol: Här är den lilla finurliga knappen: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Andvänder ni "Jag har tur" kanppen?
Jag har vetat att den har funnits i x antal år och vad den gör men jag har alldrig andvänt den mer än för att testa om den funkar! :) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|