FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lanseringen av GB:s nya glass Nogger Black är rasistisk. Det menar organisationen Centrum mot rasism.
- Vi är inte kritiska mot färgsättningen av glassen eller namnet Black, utan mot hela tankemönstret i reklamen, säger Amina Ek på organisationen till svd.se. http://aftonbladet.se/vss/nyheter/st...631018,00.html Lite överdrivet kanske? Någon som vill vara med och anmäla Magnum Vit? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Nu är jag dum enligt mitt eget inlägg, men seriöst vem bryr sig?
Varför ens orka lägga ner energi och tid på det? Det är bara dumt... Skattepengar går till idioti, inget nytt med det. Mina barn undrar vad jag gör på dagarna - Pär Nuder Det gör även vi Pär.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Idiotiskt. Ignorera.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hur kam man känna sig träffad av att glassen heter så? Att man ens orkar ta upp en sån fråga. Dag att stämma grönsaksodlarna fölr "VITLÖK" "GULLÖK" RÖDLÖK" "VITKÅL" mm mm mm
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Alltså, jag tycker ni är lite väl enkelspåriga.
Det är för mig SJÄLVKLART att GB utnyttjar det här i reklamsammanhang. Sen kan man ju undra om de på CMR får betalt i glass eller direkt på kontot i Schweiz... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Detta är så sjukt, snacka om att inte ha något viktigare för sig.
Hmm, funderar.... funderar... fanns eller finns det inte en glas som heter 88:an Är det inte så att Nazisterna använder 88 som synonym för Heil Hitler = HH Bokstavsnr 8=H. Kanske är det så att GB glass är en naziorganisation egentligen. Ärligt talat, man ser det man vill se i saker och ting. / Jman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Aningen överdrivet, ja. Men jag håller ändå med om att t.ex. graffititexten anspelar på vanliga fördomar om mörkhyade
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Detta är fan så sjukt att någon orkar bry sig om dessa saker ?
Jag har inget mot mörkhyade men jag har imot dessa svenskar som tror att detta ska lösa några problem, det enda dom gör är att dom skapar problem och tar skattepengar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Det här är bara början. Vad ska de säga om den kommande glassen?!?! B)
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|