FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Annons i FNA SURFTIPS # 31
![]() -------------------------------------------------------- annons ------------------------------------------ Vi på Baltic Inkasso driver in skulder som inte de vanliga inkassobolagen, kronofogden mm, klarar av. Vårt koncept är business to business, och med speciella avtal skriver Du över skulden till oss, vilket betyder att vi inte behöver följa någon larvig svensk inkasso- lagstiftning. Våra ryska representanter delger sedan personligen de skuldsatta om vad som gäller, och att betalning är ÖNSKVÄRD. Vi har även en stämpelservice som får den skuldsatte att kvickna till rejält. VI ÄR DET ENDA FUNGERANDE ALTERNATIVET, OM DU VERKLIGEN VILL HA DINA PENGAR. Besök oss på http://www.balticinkasso.com om Du önskar hjälp eller vår stämpel. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Insider på Tv3 visade nyligen ett repotage om deras verksamhet. Någon som såg detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag såg det....
dom har en snygg hemsida i alla fall |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag såg inte programmet men hittade en text om programmet som säger en del:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag såg programmet och rekommenderar inte detta företag av det jag fick reda på genom programmet.
Ett uppmärksammat fall var att dom hade skickat hem ett grishuvud till någon som inte betalat om jag inte missförstod det hela. Insider på TV3 var det btw. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
ja gott självförtroende verkar dem ha:
Baltic Inkasso är ett livskraftigt och dynamiskt företag med snabb tillväxt och kommer inom kort att öppna flera kontor i Europa. Vi är extremt framgångsrika i vår verksamhet och har gjort många håglösa företagare lyckliga där de trott att allt hopp varit ute. Att arbeta för och hjälpa ett vinnande team är likställt med att belönas. Välkommen med frågor till oss, och vi ser fram emot att höra av dig. Skratt retande! |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker företaget värkar bra.... jag driver itne någon företag där ja kommer göra affärer mer en vid ett tillfälle med samma person/företag så i minna öron låter det bra. Dom gör det som krävs för att få pengarna. Det man ska veta är att det inte är någon nytt vet att HA har hafft liknande företag i flera år.
Någon som vet vad deras tjänster kostar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
kolla bara in det här
http://www.balticinkasso.com/robban/ De har förföljt och tagit bilder på var Robert Aschberg bor och var hans barn bor mm. portkoderna till deras dörrar nämns osv. Vilka nissar |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|