FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej alla!
Jag har precis stött på stora problem med sprays mail. Var i kontakt med dem eftersom användare av min sida har spray-adresser registrerade som mottagaradresser och blev uppmärksammad av besökare att dessa användare inte får de mail som skickas via det formulär som finns på kurslitteratur.se. Gången är: besökare hittar intressant annons -> besökare använder formulär vid annons -> användare får mail (utom spraykunder) Påpekade detta för dem och undrade om de hade förslag på åtgärd, svaret var: Citat:
Jag spånar på en primitiv mailtjänst som endast är användbar i kontaktsyfte för min sajt, men det känns som väldigt mycket jobb för att tillgodose en operatörs väldigt (in)effektiva spamfilter. Visserligen är det ännu enklare att rekommendera mina besökare att inte använda spray öht (vilket blir en ansenlig mängd internetanvändare per månad). Men jag vill hitta en bra lösning på detta innan jag behöver "tala illa" om en aktör på marknaden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Testade detta från en av mina sajter och det verkar funka som du säger.
Följande kan kanske vara en lösning. Om avsändaradressen är en spray-adress, ändra då den till din adress och sätt spray-adressen som svarsadress i emailets huvud. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det var faktiskt en tanke som slog mig när jag käkade frukost, konstigt att det inte var det första som jag tänkte på.
Får kolla upp det... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|