FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Söker efter en tillförlitlig sajt där man kan handla tobak. Aftonbladet gjorde en test på några butiker för någon/några veckor sedan, men kan inte hitta denna..... Någon som kan ge mig tips på seriösa butiker. En fråga också. Vet att detta var på tapeten för en tid sedan om det var lagligt eller ej, hur gick det, blev det lagligt eller vad hände igentligen? /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har en polare som beställt från cig4u{dot}com , han fick sina cigg i alla fall. Har för mig att det var rätt lång leveranstid dock.....men de verkar ha funkat jäkligt bra....har oxå tänkt att beställa så där, men aldrig fått tummen ur.....
Prisexempel: $ 22.45 för en limpa Prince Gratis leverans....om det stämmer som står på sidan! /Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja har köpt på cigarettbutiken.se funkade jättebra!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det inte cigarettbutiken.se som spammar...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
nej det e cigarettkungen nåt..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
cigarettkungen.se hörde av sig och ville annonsera hos oss.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
cig4u verkar ju inte leverera till Sverige. Jag letar efter något ställe som har bra cigarrer. Någon som har något tips?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vid en snabb koll så ser förhållandet ut att vara liknande som med alkoholimport och spelsajter.
Dvs förespråkarna hävdar att det är helt ok den andra sidan (Staten) säger att det inte är tillåtet. Tolkningar av EU-domar lämnar läget oklart med andra ord. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|